Вимоги:
- Аналітичні здібності та вміння працювати з великим об’ємом даними;
- Знання базових понять та принципів управління асортиментом, ціноутворенням;
- Навички проведення перемовин з постачальниками послуг, супроводу договорів, розрахунків, первинної документації;
- MS Office, 1С.
Обов’язки:
- Розробка комерційної політики товарного напряму:
– Узгодження комерційних умов із постачальниками техніки (наприклад: ціни, умови співпраці, підписання договорів, розрахунки тощо).
– Розробку та вдосконалення існуючих умов, які можуть зацікавити постачальників техніки. - Планування та виконання KPI:
– Виконання щомісячних і щотижневих KPI. - Пошук постачальників, договірна робота:
– Пошук нових каналів для залучення постачальників/продавців.
– Укладання договорів із постачальниками/продавцями техніки, які погоджуються на співпрацю. - Вивчення ринку, моніторинг конкурентів:
– Аналіз ринку з урахуванням сезонності, ціноутворення, популярності техніки тощо.
– Моніторинг конкурентів: нові види техніки, зміни в ціновій політиці, проведення акцій, активність у соціальних мережах тощо. - Ціноутворення номенклатури:
– Первинне ціноутворення нової номенклатури в 1С.
– Оновлення цін на існуючу номенклатуру в 1С.
– Ведення таблиці з існуючою номенклатурою в Excel. - Звітність за результатами діяльності:
– Звітність про результати роботи на щотижневих зборах з керівництвом комерційного департаменту. - Операційна діяльність із постачальниками послуг:
– Первинний контакт із постачальниками техніки, пропозиція наших умов співпраці.
– Пошук постачальників техніки для виконання замовлень.
– Додаткові контакти з постачальниками для розширення номенклатури техніки.
– Інші завдання, необхідні для розвитку проєкту.