Спеціаліст підтримки користувачів

Ferm.in.ua потрібен
Спеціаліст підтримки користувачів
Напрям: IT
Досвід: Від 1 до 3 років
Формат роботи: Офісний формат роботи

Вимоги:

  • Вища освіта;
  • Розуміння бізнес-процесів торгових підприємств;
  • Досвід вирішення запитів користувачів;
  • Написання користувацьких інструкцій;
  • Досвід роботи на лінії консультації;
  • Знання спеціалізованих програм: 1С Підприємство, BAS UT, Jira, Excel;
  • Висока працездатність, вміння працювати на результат команди.

Обов’язки:

  • Консультування та навчання користувачів інформаційних систем (BAS, MeDoc, BPM, тощо);
  • Допомога у виявленні помилок в ІС та їх виправлення;
  • Написання та внесення змін в діючі інструкції по роботі з ІС;
  • Адміністрування користувачів системи (внесення в базу, надання прав доступу);
  • Обробка задач від користувачів;
  • Виявлення та обробка багів сайту, клієнтських мобільних застосунків, BAS;
  • Визначення пріоритетності та критичності багів.

Надіслати резюме для

Спеціаліст підтримки користувачів

    Прикріпіть своє резюме (CV) в форматі DOC, DOCX або PDF. Максимальний об’єм файла – 2 Mb.

    Натискаючи Відправити, я погоджуюся з обробкою та зберіганням своїх персональних даних. Політика конфіденційності