Вимоги:
- обов’язковий фаховий досвід роботи від 2-х років (бажано в сфері e-commerce);
- вміння вести переговори та домовлятись;
- стратегічне мислення, багатозадачність;
- аналітичні навички та вміння аналізувати й приймати рішення на основі даних;
- знання Viber, Viber bot, Telegram bot и Email, MS Excel, MS Word, Adobe Photoshop, MS PowerPoint, Google Analytics, 1С, MS Visio, Power Point, Google Shits, Teams, GPT Chat;
- відповідальність, стресостійкість, комунікабельність;
- наявність успішно реалізованих проєктів.
Обов’язки:
- розробка та запуск програм лояльності для клієнтів B2B;
- операційний супровід та контроль програм лояльності (база клієнтів, нарахування/списання бонусів);
- ведення календаря клієнта (нарахування бонусів, нагадування, персональні пропозиції, опитування, поздоровлення);
- підготовка та написання мануалів та інструкції;
- проведення навчання персоналу;
- написання опису бізнес-процесів, щодо побудови візуальної частини програм лояльності;
- підготовка драфтів ТЗ для відділів маркетингу та ІТ;
- підготовка та організація розсилок (Viber, E-mail, Telegram та ін.);
- пошук та приєднання нових партнерів та підрядників в рамках своєї зони відповідальності;
- планування та контроль витрат на проєкти.