Вимоги:
- вища освіта (бажано економічна чи фінансова);
- впевнений користувач MS Office, зокрема вільне володіння Excel на високому рівні, Google таблиці (зведені таблиці, консолідація баз даних) ;
- досвід на побідній посаді від 1 року;
- досвід роботи з великим обсягом даних;
- аналітичний склад розуму, уміння працювати в команді, ініціативність, здатність до навчання, орієнтація на досягнення результату і якості;
- відповідальність, організованість, комунікабельність.
Обов’язки:
- обробка та аналіз даних з різних джерел для складання звітів;
- розробка та формування Dashboard в системі бізнес-аналітики;
- консолідація бази даних в Excel з великим об’ємом інформації;
- участь у впровадженні програмних комплексів;
- підготовка аналітичних матеріалів;
- виконання оперативних розрахунків;
- виконання поточних завдань фінансового директора.